Vodafone werkt doorlopend aan de verbetering van het TV-aanbod voor haar klanten, Begin Gemist is daar een goed voorbeeld van. De provider biedt de mogelijkheid om een programma vanaf het begin te bekijken, zelfs wanneer dat al begonnen is. Het is niet langer nodig op voorhand de televisie of het opname-apparaat in te schakelen.
Inhoudsopgave
Niets meer missen dankzij Begin Gemist
Begin Gemist van Vodafone helpt klanten niets meer te hoeven missen. In eerste instantie zal de dienst beschikbaar zijn voor NPO 1, 2 en 3. Het is de doelstelling om daar snel ook de andere zenders aan toe te voegen, zodat klanten elk gewenst programma eenvoudig vanaf het begin kunnen kijken.
Vodafone Thuis bood al de mogelijkheid tot Uitzending Gemist en het opnemen van programma’s. Volgens de provider is Begin Gemist niet meer dan een logische stap. Klanten die net te laat thuis komen hebben de mogelijkheid om het programma vanaf het begin te kijken en daardoor niets te hoeven missen.
Bestaande interactieve-TV klanten
Het beste van alles? Bestaande klanten van Vodafone met interactieve-TV kunnen er direct gebruik van gaan maken. Ze hoeven zelfs geen handelingen te verrichten om de dienst te activeren. Dat betekent dat bestaande klanten direct aan de slag kunnen met Begin Gemist, bijvoorbeeld wanneer ze in de file stonden en daardoor niet op tijd thuis waren om hun favoriete programma te bekijken.
Speciaal icoon voor Begin Gemist
Klanten die beschikken over interactieve-TV van Vodafone kunnen gebruik maken van de TV-gids die ze via de afstandsbediening kunnen oproepen. Speciale icoontjes geven aan of het bij een programma mogelijk is om gebruik te maken van Begin Gemist. Het gaat op dit moment nog om een beperkt aanbod, maar daar moet snel verandering in gaan komen. Het is dan mogelijk om het programma door middel van Begin Gemist vanaf het begin af te spelen. Klanten hebben helaas niet de mogelijkheid om het programma door te spoelen wanneer ze gebruik maken van Begin Gemist.